حافظ

ثمین

دفتر عشق(شعر)

به شاخ نبات قسم توراحافظ

((که من ترک عشق شاهدوساغرنکردم))

توبه نکردم بااین بارگناه

بااین تفعل امشب هم توبه نمی کنم

من به قصرحوروباغ بهشت می روم

دیگربه کوی یارهرگزرونمی کنم

اشارت نیست تلقین ودرس اهل نظر

به جای کنایت های مکررمحبت هامی کنم

به میکده روم وجام به دست ساقی سپارم

ازآن پس هم به بیرون میکده نظر نمی کنم

گرکسی به هرنوعی منع عشق کرد مرا

تاآخرعمرباهرکه باشد جنگ می کنم

اگرنازوکرشمه برسرمنبرواجب است

ازاین پس من هم چنین وچنان می کنم

حافظادولت من هم پیر مغان نیست

من ازاین پس ماتم سرایی ها می کنم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+نوشته شده در برچسب:ثمین,داود,حافظ,عاشق,بی ریا,دوست,خانه دوست,عاشقانه ها,,ساعتتوسط داوود الماسیان | |