من توام

ثمین

دفتر عشق(شعر)

 

تو یک شعر جدید من، دراین سحرگاهی
توبرقلبم،همیشه همچویک ناله ویک آهی
تویی همراز وهمدردپنهان شبهایم
بادل من تو همیشه همراهی
***
تویی قطره،تویی آبی،تویی دریا
تویی ذره،تویی خاکی،تویی صحرا
به هرموجِ خروشانت که بردلم کوبی
درخواب وخیالم تویی همچویک رویا
***
من ازعشقت،هلاکم چون که می سوزم
نمی سازم به غم هایم بدون تو
تویی مرحم برای دردوغم هام
بمیرم من برای تو بدون تو
***
تورا می خوانم ای آغاز ای پایان بیداری
تویی شبم،تویی مونس،توی اشکم،تویی آهم
منم که تشنه کامم بون تو گریانم،بدون تو
تویی روزم،تویی آتش،تویی نامم،تویی راهم
***
روزنبودت،خون دل تو،دیده پرآبم
تومشک آبم،باتوروانم،تویی سرابم
غنچهء شکفته فردا زبوی تو مستم
تویی خنده،تویی گریه،بی توخرابم
***
تویی زیبا،تویی امروز،تویی فردا
منم هرشب به یادتو،نمی خوابم تویی مدارا
من که جزتوکسی ندارم ودلشکسته ام
ازماتم سُرا مگریزوبه سوی من بازآ
***


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+نوشته شده در برچسب:,ساعتتوسط داوود الماسیان | |